zuid afrika - Reisverslagen van aeron bonsink - WaarBenJij.nu zuid afrika - Reisverslagen van aeron bonsink - WaarBenJij.nu
zuid afrika

ik ga zwemmen in het zwembad van me opa die is in gebouwd
en naar het strand en met me neef spelen die is 10 en berg beklimmen maar eerst in het vlieg tuig en ik ga met me andere neefje spelen die is 2 of 3 en ik heb ook een nichtje die is ook 2 of 3 en dit is mijn laatste dag dat ik hier ben

Recente Reisverslagen:

09 Januari 2017

Port Elizabeth

30 December 2016

Aeron

20 December 2016

Aeron, we wachten op een verslag van jou

20 December 2016

Aeron, we wachten op een verslag van jou
aeron

ik ben aeron ik ga op reis naar afrika ik moet eigelijk naar school maar ik heb verlof. daarom moet ik nu een dagboek bij houden

Actief sinds 14 Dec. 2016
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 4683

Voorgaande reizen:

14 December 2016 - 31 December 2016

zuid afrika

Landen bezocht: